fbpx

ההחלקה הכי טובה לשנת 2021

ההחלקה הכי טובה לשנת 2021

החלקת השיער הטובה של פראדה לשנת 2021 היא ללא ספק ההחלקה המשקמת המכילה קראטין טהור!
לפי דעת קהל והמלצות ברשת החלקת קראטין טהור לשיקום השיער הינה ההחלקה המועדפת והמומלצת ביותר וזאת משום שהיא מחזקת את סיב השיערה מאחה קצוות מפוצלים מחליקה ומחזירה לשיער את הברק הטבעי שלו ויתרון גדול ומאוד משמעותי, זוהי החלקה שמתאימה לכל סוגי השיער, גם לשיער שאינו פגום וזקוק לשיקום.

זהו למעשה טיפול שגורם למהפך בשיער תוך כ-מחצית השעה בלבד. טיפול קראטין מרוכז של חברת פראדה קיים בתמצית סמיכה (ולא דלילה כמו ברוב החברות) המועשרת בכמות גבוהה מאוד של קראטין (חלבון מן הצומח) ומינרלים ושמנים מן הצומח, ומאפשרת ביצוע הטיפול באופן עצמאי בבית כאשר השפעת החומר במרקם הייחודי ומצב הצבירה שלו הינה מאוד חזקה ומהירה.

טיפול קראטין מומלץ לכל סוגי השיער: צבוע, פגום, בלונד, שיער שבור, שיער נושר וכו'. הטיפול מחזק את סיב השערה ומעניק המון חיות וברק לשיער. הטיפול הזה מוכח ומומלץ מאוד בקרב נשים בגלל האפקט המיידי והתוצאות המדהימות שלו.

כמובן שתוצאות הטיפול המרשימות ביותר מתקבלות כאשר מדובר בשיער פגום ויבש במיוחד שעבר תהליכים כימים חזקים כגון הבהרת שיער או החלקות שיער המכילות פולרמלין ומבוססות על חומרים כימיים. התוצאה הסופית מרשימה וללא תופעות לוואי שונות והשיער נראה חלק טבעי .

מהו קרטין?

קרטינים  (Keratin) היא קבוצה של חלבונים סיביים בלתי מסיסים ובלתי ניתנים לעיכול שיוצרים את הרקמות הקרניות של הגוף, כגון ציפורניים, שיער והשכבה החיצונית ביותר של העור. בתחום הטיפוח והיופי, קרטין משמש במספרות להלחמת תוספת שיער, להחלקת שיער ולשיקום שיער פגום. בעולם הטיפוח, נוהגים להוסיף קרטין לתכשירים רבים על מנת להעשיר אותם, וכאשר מדובר במוצרים המיועדים לשיער זה נועד בעצם לשקם שיער פגום ויבש, ולגרום לשיפור מראהו ולהענקת תחושה נעימה וברק טבעי.

פעולות כימיות או מכאניות של ייבוש, צביעה, יישור או תלתול השיער, גורמות לייבוש השיער במקרה הקל, ול"שריפה" במקרה הרע, כאשר המראה המתקבל הוא של שיער חסר חיים שנוטה להתפצל ולהיקרע. שימוש בתכשירי טיפוח לשיער המכילים קרטין, יכול לעזור מאוד גם במקרים בהן השיער זקוק לשיקום של ממש, וכמובן מתאים גם למי שמעוניינת להעניק לעצמה טיפולים של תחזוקה לשיער על מנת לשמר את יופיו.

נכון להיום הדרך הטובה ביותר שבאמצעותה קראטין מסייע לשיקום השיער היא החלקה משקמת, שמיועדת בעיקר לשיער שלא ניתן לבצע בו החלקות כימיות אחרות לאחר שבוצע בו טיפול שפגע במבנה השערה. סוג זה של החלקה מאפשר 'לתקן' טיפולים קודמים שגרמו נזק לשיער. החלקה משקמת מאפשרת להשיב לחיים שיער שעבר טיפולים כימיים כגון החלקה קבועה, סלסול או צביעה ושיער פגום. אופן הפעולה של הפורמולה הוא באמצעות התרכבות החלבון שבתכשיר עם  הקראטין הטבעי של בשערה. כתוצאה מכך נוצרת שכבת קראטין חדשה שעוטפת את השערה.

על טיפולי החלקה משקמת ממליצים לאחר טיפולים כימיים שפגעו במבנה השיער – מאחר שהחומר אינו חודר לקורטקס השיערה הוא אינו פוגע בה. הקראטין מתרכב רק עם השכבה החיצונית של השערה ומעניק לה מראה חלק, מבריק ומלא.

חשיבות שימוש במוצרים לשיער שמכילים קרטין

מחקרים מראים כי חפיפה בתדירות גבוהה שכיחה אצל מרבית האנשים, וישנה חשיבות רבה לשמירה על השומניות הטבעית של הקרקפת. תכשירים שמייבשים את עור הקרקפת גורמים גם למראה שיער יבש, ולכן כדאי להשתמש בשמפו המכיל קרטין שהוא הידידותי ביותר לשיער הזקוק לתוספת לחות. הפעולה של שמפו קרטין היא למעשה כפולה, ניקוי וטיפוח השיער והעשרתו בחלבון המזין ומגן על השיערה.

 

יתרונות הטיפול בקראטין

משקם שיער פגום ומתאים לכל סוגי השיער, מעניק גמישות ברק ונפח לשיער, מאחה קצוות מפוצלים, מונע שיער שמנוני, מחליק ומפחית קשרים ומקל מאוד בהחלקה בעזרת מייבש שיער.


  • שיקום שיער עם קראטין

קראטין הוא חלבון שנכלל במרכיבים של תכשירי שיער משקמים. השיערה בנויה כגליל עשוי משכבות שהמרכיב העיקרי שלהן הוא קראטין. כאמור, קרטין אינו משמש להחלקה הפעילה של השיער, לצורך כך משמשים ברכיבים כימיים ואורגניים שמשפיעים על מבנה השיער באופן זמני או קבוע.

הייחוד שלו בתכשירי החלקה משקמים נובעת מכך שרכיב הקראטין בתכשיר נקשר לאיזור השיערה הפגום ועוטף אותו, באופן שמאפשר להגן על אזורי שיער שנפגמו מיובש או מטיפולי שיער כימיים אחרים. החלבון משקם את השיער כבר בתהליך ההחלקה. כמו כן, מסייע לאחר הטיפול כרכיב בתכשירי טיפוח כגון מרכך או מסכה בכך שהוא מצפה את שכבת השיער החיצונית.

מהיום עושים את כל סוגי החלקות קרטין לשיער בבית בקלות וביעילות!

להזמנות התקשרו אלינו  054-7602034

  • שיפור מראה השיער עם קראטין

מעטפת השערה בנויה כקשקשים צפופים שמחזירים את האור ויוצרים את אפקט הברק של השיער. כאשר נגרמת פגיעה בשכבה החיצונית של השערה היא אינה מחזירה את האור ולכן השיער נראה דהוי. הקראטין בתכשיר ההחלקה ממלא את אזורי השיער הפגומים ומשקם את השכבה החיצונית. התוצאה היא שיער מבריק במראה בריא.

  • מתאים לסוגי החלקות מגוונים

קראטין הוא חלבון טבעי המתאים למגוון פורמולות החלקה כימית וזמנית. הוא משמש בהחלקות כימיות אגרסיביות (כגון החלקה ברזילאית) ובפורמולות החלקה טבעיות שבהן משתמשים ברכיבים טבעיים בלבד וכמעט בכל תכשיר החלקת שיער המשווק כיום.

 


 

החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות :

https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94


לייעוץ חינם התקשרי עכשיו:

054-7602034

קראטין לשיקום השיער

החלקות שיער ביתיות ללא פורמלין!

גם באתר : https://organichairsmoothing.co.il/

ובאתר: https://style4hair.co.il/ |וואו|



כל המידע על החלקות שיער ביתיות לכל סוגי השיער

באישור משרד הבריאות!
🏆הערכה מכילה מוצרי החלקה וטיפוח לשיער בכמות שמתאימה לכמה שימושים ובמחיר שווה! 🏆

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו :)
WhatsApp chat